Doorgaan naar inhoud
Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op via: 078-3030262! Wij helpen je graag verder.
Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op via: 078-3030262! Wij helpen je graag verder.

Veelgestelde Vragen

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Er zijn verschillende manieren hoe je contact met ons kan opnemen. 

    We staan voor jou klaar!

     

    Gebruiken jullie cookies?

    Ja, ondanks dat wij uw privacy hoog in het vaandel hebben staan, gebruiken wij functionele en marketing gerelateerde cookies. De meeste browsers zijn standaard ingesteld om cookies te accepteren, maar u kunt uw browser opnieuw instellen om alle cookies te weigeren of om aan te geven wanneer een cookie wordt verzonden. Het is echter mogelijk dat sommige functies en services, op onze en andere websites, niet correct functioneren als cookies zijn uitgeschakeld in uw browser. Door middel van onze cookiemelding wordt u hierop geattendeerd en kunt u hierin uw voorkeuren aanpassen. Met onze privacyverklaring en cookiemelding voldoen we aan de Europese regels. Heeft u hieromtrent vragen of klachten, neem dan contact op met de afdeling marketing.

     

    Kunnen de producten worden geretourneerd?

    Geen zorgen! Alle producten kunnen worden geretourneerd. Ben je bang dat je hergebruikte onderdeel niet naar verwachting is? Dan kan je dit product terugbrengen naar ons adres. Wanneer je liever wil dat het product wordt opgehaald, is dat ook mogelijk alleen zitten hier wel kosten aan verbonden en dan overleggen we met jou een geschikt moment voor het ophalen. Let er wel op dat je dit binnen 14 dagen vanaf de levering doet, want dat is de periode dat je retourrecht nog geldig is. 

     

    Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?

    Heel eenvoudig: We laten het u weten. We mailen u zodra de retourzending verwerkt is. Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat u het teruggestuurd heeft.

     

    Hoe snel wordt mijn retourzending weer terugbetaald?

    We betalen je meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:

    • iDEAL of achteraf: binnen 7 werkdagen
    • Creditcard: binnen 15 werkdagen

    Heb je betaald met een cadeaubon en een andere betaalmethode? Dan betalen we je op dezelfde manier terug. We waarderen eerst de cadeaubon op en storten het restbedrag op de rekening waarmee je betaald hebt.

     

    Hoe plaats ik een bestelling?

     

    Je kan op onze website heel eenvoudig een bestelling plaatsen.

     

    Hieronder vind je in stappen uitgelegd hoe besteld kan worden.

     

    Producten in de winkelwagen leggen

    Voeg één of meerdere producten, bijvoorbeeld een bureaustoel toe aan de winkelwagen door op de blauwe knop "toevoegen aan winkelwagen" te klikken.

    De winkelwagen

    Na het toevoegen kan je kiezen om verder te gaan met winkelen, of naar het winkelwagen overzicht te gaan. Op de pagina winkelwagen overzicht kunt je jouw bestelling controleren en verder gaan naar afrekenen door te klikken op de button "Doorgaan met bestellen". Wil je nog meer producten toevoegen, dan kan dat uiteraard op dezelfde manier.

    Een verzendmethode kiezen

    In de stap die dan volgt kiest u de voor u meest geschikte verzendmethode. Meer over het verzenden of afhalen van producten leest u op de klantenservice pagina's.

    Een betaalmethode kiezen

    Na het kiezen van de verzendmethode dien je de juiste betaalmethode te selecteren. Meer over de aangeboden betaalmethoden lees je op op de klantenservice pagina's.

    Bestelling controleren

    Nadat ook de betaalmethode gekozen is, is het tijd om de bestelling te controleren en te bevestigen. Als je ervoor gekozen hebt te betalen met een online methode, zoals bijvoorbeeld Ideal of Paypal, dan word je direct doorgestuurd naar de betaalpagina, na het afronden van de betaling komt je weer terug op de website. Uiteraard ben je verplicht akkoord te gaan met de verkoopvoorwaarden. 

     

    Wanneer ontvang ik de bevestiging van mijn bestelling?

    Bedankt voor jouw bestelling! We sturen je binnen een half uur een bevestiging van jouw bestelling via de e-mail. Nog niet ontvangen? Kan het zijn dat onze bevestiging in jouw Ongewenste E-mail of Spam-map terecht is gekomen? 

    Kun je hem niet vinden? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Dan helpen we je meteen verder.

     

    Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    In overleg met een van onze verkopers is dit vaak wel mogelijk. Neem hiervoor even contact met ons op via 078-3030262. We staan klaar om u te helpen!

     

     

     

     

    Kan ik vanuit andere landen bestellen?

    Wij bezorgen in Nederland, België en Duitsland. Betalen kan met Nederlandse, Belgische en Duitse bankrekeningen en PayPal-accounts. Wij accepteren creditcards vanuit alle landen.