Doorgaan naar inhoud
Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op via: 078-3030262! Wij helpen je graag verder.
Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op via: 078-3030262! Wij helpen je graag verder.

Bestellen

Hieronder hebben wij onze veelgestelde vragen over het bestelproces staan.

 

Vraag 1: Hoe plaats ik een bestelling?

Je kan bij op onze website heel eenvoudig een bestelling plaatsen.

 

Hieronder vind je in stappen uitgelegd hoe besteld kan worden.

 

Producten in de winkelwagen leggen

Voeg één of meerdere producten, bijvoorbeeld een bureaustoel toe aan de winkelwagen door op de blauwe knop "toevoegen aan winkelwagen" te klikken.

De winkelwagen

Na het toevoegen kan je kiezen om verder te gaan met winkelen, of naar het winkelwagen overzicht te gaan. Op de pagina winkelwagen overzicht kunt je jouw bestelling controleren en verder gaan naar afrekenen door te klikken op de button "Doorgaan met bestellen". Wil je nog meer producten toevoegen, dan kan dat uiteraard op dezelfde manier.

Een verzendmethode kiezen

In de stap die dan volgt kiest u de voor u meest geschikte verzendmethode. Meer over het verzenden of afhalen van producten leest u op de klantenservice pagina's.

Een betaalmethode kiezen

Na het kiezen van de verzendmethode dien je de juiste betaalmethode te selecteren. Meer over de aangeboden betaalmethoden lees je op op de klantenservice pagina's.

Bestelling controleren

Nadat ook de betaalmethode gekozen is, is het tijd om de bestelling te controleren en te bevestigen. Als je ervoor gekozen hebt te betalen met een online methode, zoals bijvoorbeeld Ideal of Paypal, dan word je direct doorgestuurd naar de betaalpagina, na het afronden van de betaling komt je weer terug op de website. Uiteraard ben je verplicht akkoord te gaan met de verkoopvoorwaarden. 

 

Vraag 2: Wanneer ontvang ik de bevestiging van mijn bestelling?

Bedankt voor jouw bestelling! We sturen je binnen een half uur een bevestiging van jouw bestelling via de e-mail. Nog niet ontvangen? Kan het zijn dat onze bevestiging in jouw Ongewenste E-mail of Spam-map terecht is gekomen? 

Kun je hem niet vinden? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Dan helpen we je meteen verder.

 

Vraag 3: Kan ik mijn bestelling wijzigen?

In overleg met een van onze verkopers is dit vaak wel mogelijk. Neem hiervoor even contact met ons op via 078-3030262. We staan klaar om u te helpen!

 

Vraag 4: Kan ik mijn bestelling annuleren?

Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij hier direct mee aan de slag in ons magazijn! U kunt slechts tot ongeveer 4 dagen na aankoop uw bestelling annuleren. Heeft u uw bestelling minder dan 4 dagen geleden geplaatst? Neem dan gerust contact met ons op, dan kijken wij graag of we de bestelling nog kunnen annuleren.

 

Vraag 5: Kan ik mijn besteladres wijzigen wanneer de bestelling is gedaan?

Geen probleem! Neem contact met ons op en wij passen dit direct voor u aan. Let er wel op, dat dit gebeurt tot maximaal 4 dagen na aankoop. Later dan 4 dagen? Bel gerust, we staan klaar om hier een oplossing voor te bedenken.

 

Kan ik vanuit andere landen bestellen?

Wij bezorgen in Nederland, België en Duitsland. Betalen kan met Nederlandse, Belgische en Duitse bankrekeningen en PayPal-accounts. Wij accepteren creditcards vanuit alle landen.